onsdag 11 september 2013

Att be om ursäkt

Ja men ni vet. Jag jobbar så förbannat mycket hela tiden. Så nu när jag äntligen har haft några dagars ledighet, ja då vill man så klart hinna få en massa saker gjort... Samt den lilla lediga tid man har vill man bara mysa med familjen. Så vi har hunnit kramas och pussats och gjort en massa skoj, så det är därför det har varit tyst här ett tag. Men nu har jag en liten stund över som jag tänkte ägna åt bloggen.

Någon paus från 5:2 har jag självklart inte haft. Finns ingen ursäkt för de. 5:2 är så lätt att anpassa till vardagen och mina fast-dagar tisdag och torsdag passar mig utmärkt. Sen att min kära man också kör fasta då gör ju inte saken svårare. Jag är fortfarande jätte pepp över 5:2 och det kommer jag nog vara ett tag framöver.

Visst ibland kan jag tycka att det är lite bökigt att behöva väga och kolla upp hur mycket kcal det är på saker och ting men i slutändan är det ändå värt de.

Men så ni vet, jag lever och mår bra! Ha en fin kväll så hörs vi snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar